♥ mer om mig.

Ni har förmodligen redan läst det som står om mig i headern?
Om inte så kan ni göra det här + att ni får veta mer om mina intressen också vidare.

EliinaEriksson är då jag som driver denna lilla blogg. Blogg intresset har kommit fram mer och mer sen jag lärde mig att designa själv. Jag har inspererats mycket genom att kolla på andra bloggar och hemsidor!
När jag var närmare sju år flyttade vi ifrån stockholm til norr. Här går jag grundskolan och är nu inne på mitt åttonde år. Jag kämpar på så att det ryker för att få ihop till det betyg jag behöver för att plugga vidare. Jag funderar på att gå media-linjen eller liknande. Om mitt bloggintresse fortfarande finns kvar om ett par år så kommer ni förmodligen få ta del utav det! Jag är en tjej som älskar att, blogga, fotografera, resa, inreda, umgås med nära och kära osv.

Jag har STORA framtidsplaner och jag hoppas att jag ska kunna uppfylla iallafall hälften av dom!
Jag ska först studera klart här i sverige (söderut) och sen tänkte jag åka ut och resa och kanske bosätta mig i USA. Som jag har sagt, jag behöver bara bo där en månad om jag inte vill bo kvar men jag ska ha bott där ;)

Nu så har ni fått veta någorlunda mycket om mig, sidan kommer att uppdateras så läs gärna mer då!

Kramar Eliina.

Uppdaterad den: 17/1 - 2010 16:04


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0