Måndag, ny vecka, ny månad, nya tag!

Jag har försökt att uppdatera med det har dock inte funkat. Men nu är jag så smått igång igen! Låter inte det bra?
Efter skolan gick jag hem till en tjej i min klass, hon skulle äta och jag med sen kände jag hur jag började regera på hennes katter. Jag tål dom inte! När jag kom hem tog jag en dusch, tvätta håret och sådär. Jag är jätte kissnödig & måste verkligen på toan, men det smäller där inne i speglen låter det som så jag vågar inte gå dit! Haha, vilken tönt man är alltså! What ever, mamma och pappa är påväg hem så jag får hålla mig tills dess. Idag när jag skulle gå hem hade mörkret lagt sig över himlen och när lysstolparna lös över all snöp på backen vart det en skugga till av mig så det var två skuggor, sen några meter senare då var jag plötsligt tre stycken. Herregud säger jag bara!


Jag har ätit mat, jätte gott! Druckit vitamin everyday och poppat popcorn. Men när jag skulle göra det glömde jag plastlocket så det smälte. Ajdå, jag får köra ett nytt imorgon. ;)
Snart blir det familjen annorlund följt av spårlöst. Ha en fin kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0