Melodifestivalen är verkligen...

.. ingenting att se. Herregud säger jag bara, vad är det för musik? Endel kan inte ens sjunga? Aja, det är vad jag tycker i allafall! Själv ska jag snart krypa ner, jag har jobbat idag. Och sen när jag kom hem så serverades lövbiff med pommesfrites och bea. Det var super mums. Här låter det som om alla har gått och lagt sig, det är alldeles tyst.
Jag funderar på att krypa ner jag med. Gå och tabort sminket, borsta tänderna och kolla på The Ugly Truth som jag hyrt.♥


Kommentarer

Postat av: Olivia

Håller helt klart med om Melodifestivalen! USch! Haha.

By the way, filmen är grym ;) <3

2010-02-07 @ 09:54:02
URL: http://liwias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0