Onsdag kväll!

Ellu vänner, I hope your well♥
Jag hade skrivit ett inlägg igår, sen lämnade jag datorn en halvtimme och det var då lite sent att pubilecera.
Jag hade skrivit om allt och ingenting. Just nu sitter jag och kollar på Vinterspelen i Åre med familjen. Myys.
Imorse när jag skulle gå till skolan stod solen halvt uppe på himlen, fåglarna kvittrade. Jag fick en vår känsla även om det var väldigt kallt. Men ändå! Haha. Imorgon har vi matteprov och jag ska klara det. Så vet ni!
Vill ni se vad jag fick när jag fyllde år? Bättre sent än aldrig!

På fredag blir det stan med lilla lillasyster. Shoppa lite och kolla efter sånt jag glömde sist..!

(Ni ser förmodligen inte siffrorna jag placerat vid det olika sakerna, men
det får gå ändå)
•Fotobok
•"Nagelset"
•Presentkort på bodyshop 300:-
•Dustit Osis+
•Smycken
•Pengar



Vi får inte glömma 
• det äkta stativet!

Hoppas ni glädjer er lite av detta. Ha en bra fortsatt kväll!

Tack till er alla för alla dessa fina presenter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0