Annorlunda!

Vad tyckte ni om H&M plaggen? För er som inte sätt inlägget så hittat ni det  H Ä R ! :)
Kvällen har spenderats framför tv och datorn. Jag och pappa spelade lite WII och sen såg jag på kanal 4 resten av kvällen. Familjen Annorlunda, ( ganska roligt faktiskt men att det bara orkar hihi) och sen kollade hela familjen på Spårlöst, alltid samma glädjetår för deras skull. Så mysigt att det hittar igen sina biologiska föräldrar och sitt förflutna! Imorgon väntar en låång ny skoldag och det är bara att kämpa på. Princip en hel termin kvar. 1 dag närmare skolavslutning. ;)

Imorgon ska jag även fortsätta med repotagen jag skrev om att jag skulle göra i skolan om blogg.se. Och sen så ska jag ta ett kort med den grupp jag jobbar med till ett repotage om att sluta röka. Ni kommer förmodligen få tadel av dom bägge två. Jag hoppas på det iallafall.

What ever, nu så ska jag kolla lite andra bloggar. ♥


Jag bjuder på en skön vinterbild på lilla Wixie som just nu vilar i frid
uppe i det blå...

SOVGOTT underbara ni♥

 


Kommentarer

Postat av: Matilda

Gud vilken söt lite hund;)

2010-01-19 @ 15:43:56
URL: http://stylebylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0