Veckans blogg!

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en ännu lång skoldag..! Har underbara ni haft en bra dag?♥
Det var lite stressigt imorse, så jag hann inte uppdatera som jag borde ha gjort.
Mamma & min lillasyster skulle på affären och handlar,  nu det blir pannkakor med glass och grädde till middag!:)
Jag fick en liten tanke som slog mig, jag fick jätte ont i huvudet. ;) haha nejdå!
Men iallafall, jag tänkte köra en liten veckansblogg såhär helt att bero på. Kom ihåg att om ni blir utvald så kommer en länk till eran blogg synas här i min!




                                                                        -såhär deltar du.
1. 
För att ha större chans att vinna skulle jag föreslå att du skriver ett litet inlägg i
din blogg att du är med och deltar. Länka även till min blogg! Kommentera en länk till inlägget
så LOVAR jag att kika på det. Jag skriver även en liten hälsning när jag sätt det!

Om det är så att du inte orkar eller vill så räcker det med att du kommenterar att du deltar. Men kom då
ihåg att den som skriver ett kort inlägg har större chans att vinna!

>VINNAREN VINNER EN LÄNK BLAND MINA LÄNKAR!<

Lätt som en plätt, & lycka till nu då!


Kommentarer

Postat av: Matilda

Jag skulle jätte gärna vilja vara med skriver ett inlägg om det i min blogg :)

2010-01-19 @ 18:43:45
URL: http://stylebylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0