En ur mysig kväll!

Hej på er igen♥
Jag har haft en fin kväll med härligt sällskap och gott fika! Jag har fått massor av fina presenter som jag sa i inlägget nedan och jag lovar er att ni ska få bilder på det imorgon! Men jag har fått allt möjligt fint!

Äkta stativ till systemkameran, fototidning, nagelack, (med tillbehör) utav min fina familj!

Fotobok sen jag var liten och uppåt, presentkort på bodyshop & andra sm söta mysiga saker ifrån min älskade farmor!

Dustit osis fick jag av min söta lillasyster!

Pengar ifrån min rara morfar, farfar, farbor (med familj)!

Ett guldhalsband ifrån min mormor och min morfar Bamse, så snäll och omtänksamma alla är!

Halsband , armband och tjugo kronor ifrån min söta vän Johanna!

Tack så hjärtligt mycket för alla otroligt fina presenter. Dom är helt underbara och jag bara älskar dom!

Idag i skolan...
Johanna: Här Elina får du en tjugolapp!
Elina: Jag vill inte ha dina pengar Johanna!
Johanna: Meeeen, ta dom du fyller ju år (värsta arg blev hon)
Elina: Men nej, det är din.

Tillslut kasta hon den och lät mig plocka upp det. Det var bara att tacka och ta emot. Hihi!

Nu ska jag se klart The Hills och sen ska jag sova. En dag imorgon också.
Sovgott hörrni♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0