Förbreda inför den kommande dan!

Filmen är nu slut, den var bra. Fast den var ganska obehaglig måste jag få lov att säga.
( Flickan som lekte med elden.) för er som undrar vilken film jag pratar om ;)
Usch, att det ändå kan vara så irl. Vilka människor det finns? Tur att detta bara var en film !
Imorgon är det dax för skola igen, och jag måste be om ursäkt att ni fick vänta så på designen. Men en hel del har krånglat för mig och det fick blir någorlunda ändå. Fast att jag hade tyck det hade varit roligare om den var bättre. Any way, jag ska plocka fram resten inför morgondagen och sen tänkte jag ta en dusch. + Att jag måste hitta min laddare till kompaktkameran. Den är ingenstans? Eller jo någonstans måste den väl vara? Ni måste ju få någon bild imorgon bitti eller hur? Och jag måste ta med kameran till skolan för ett arbete vi håller på med.
Jag ska leta. Igår skulle jag beställa en dator, det var dock massor av folk på TPH så jag beställer den över internet till veckan!  Jag sitter här och funderar på om jag ska måla naglarna till imorgon eller inte? Vi får se, och ni får höra om jag gjorde det imorgon!

Jag skriver innan jag går och lägger mig. Men innan jag går tänkte jag visa ena blusen jag köpte igår!



Ni får se den på en annan dag! Och sen senare eller imorgon tänkte jag visa er vad jag mer köpt på den senaste tiden som ni ännu inte fått tagit del av. Slarvig jag är va? Hihi.


Kommentarer

Postat av: Evilia

Gud vad fin designen är!!! :D :D :D <3

2010-01-17 @ 20:35:02
URL: http://evilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0