Gör stan för några timmar!

Hej på er ! ♥

Imorse vaknade jag vid åtta tiden och gick upp och prata lite med mamma och pappa. Sen åt vi lite frukost. Vi hade egentligen tänkt att bada idag men det tyckte inte min mage! Så istället gör vi stan, jag ska även beställa mig dator om det går. Så vilken det är kanske ni får veta ikväll, då jag även hoppas att designen kommer upp. Jag ber om ursäkt att det har tagit en sådan tid men jag vill inte lägga upp den halvdan som sagt. Och jag tror ni uppskattar det mer i slutändan också. Eller..? =)

 

Ha en jätte fin lördag så hörs vi när jag kommer hem!

Kram Eliina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0