Jag har tagit steget...

Hej på er fina ni ♥

Hoppas ni har haft en bra dag, klockan bara rinner iväg. Varför ska tiden gå så snabbt..?
Hihi, aja. Jag har arbetat på min design det sista timmarna efter middagen. Som ni ser så har jag också
vågat tagit steget att radera alla mina cirka 450 inlägg. Jag har tvekat och tänkt, tvekat och tänkt. Men sedan bara gjorde jag det. Nu är det gjort och försent att åtegärda!

Tack för era söta kommentarer, uppskattar dom jätte mycket!  ( dock kom ju de flesta med när jag raderade inläggen.)

Nä , nu måste jag sova. Sen har jag lovat min söta mamma min dator.

Kram,

eliina.


Kommentarer

Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Varför har du raderat alla inlägg? =O

2010-01-17 @ 13:10:03
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0