Nu börjar jag..

... få lite smått panik sådär. Först kollade jag på klockan och då var den ungefär 21.20. Om jag tänkte att klockan måste bara gå fel? Men inte, klockan bara springer iväg precis som om det skulle vara en löpartävling? Haha, eller nått. Jag kom inte på något bättre. ;)
Sen hittar jag inte kameraladdaren, jag måste ha kameran imorgon ! Battriet är tvärdött. Jag får lösa det på något sätt eller vis...

Om någon utav er undrar varför jag har skrivit inläggen ungefär längst ner om : lilla wildha, mina kameror också vidare är det bara för att sedan ska man kunna trycka på direktlänkarna nedanför headern längre fram i tiden!
Jag hittade ett bar jeans igår det skiftar mellan ljusa och mörka. De har tidigare kostat 499:- men jag fynda de för endast 99:- billigt va? Undra egentligen vad det köper in kläderna för på olika klädaffärer när det först är så dyrt och sen blir det så otroligt billigt! Vad tror ni? 


Nu tänkte jag krypa ner så håll tummarna på att jag kommer hitta laddaren. ♥

 

 

Sov så gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0