Samsung

Hej kära ni♥
Jag vet att jag inte har bloggat på hela kvällen och det beror på att jag har installerat den nya lilla mini-pc. (:
Som ni kanske har förstått så jag införskaffat mig en idag, det var dock inte HPN som jag kollat på tidigare. Utan det var en SAMSUNG som fick följa med mig hem och blir min. Den är i svart och mörklila. Ni ska få se den imorgon då jag ska visa vad jag fick när jag fyllde år och vad jag mer införskaffade mig igår!
Idag besökte jag sjukhuset och jag fick veta att jag var allergisk mot katt och pollen, hund vågar jag inte kolla upp! Jag fick en astmamedicin för att få lättare att andas när jag anstränger mig (& den funkar). Jag ska sedan tillbaka och göra en astma undersökning.


 Nu så ska jag kolla på Robinsson Karibien som vi har spelat in!

Ha det bra vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0