Tisdag

Hej finaste läsarna♥

Imorse vaknade jag runt 7 tiden, varför vaknar man jämt så tidigt när man fyller år för och inte annars? Vad tror ni? Hihi. Det var ju egentligen tänkt så att jag skulle åkt med mamma till stan idag och handlat dator och lite annat smått och gott och sen skulle vi till sjukhuset. Nä då ringer telefonen halv 9. Hej (hon presentera sig inte) du skulle till läkaren idag men han har ändrat schema så du får tid imorgon istället. Då var det bara att hoppa in i duschen och springa iväg till skolan. Så vi åker som sagt till staden imorgon!  (min morfar ska dit en timme före mig så det blir alldeles utmärkt.

Idag som ni kanske redan förstått så är det min femtonde födelsedag. Vart så mysigt uppvaktad imorse. (:
Ni får veta vad jag fick sen och lite så! Tack så underbart jätte mycket. Det var super fina saker! ♥

 

RUN THIS TOWN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0