Vitaminer!

Nu är jag Ä N T L I G E N hemma igen! Jätte skönt, orkade egentligen inte skolan idag har haft så ont i magen. Men det var bara att rycka upp sig och gå på skolan. Ikväll händer det nog inte så jätte mycket med, ska mest ta det lungt. Funderar på att baka muffins, det låter väl gott? Måste bara H A är så sugen!
Vi får se vad som händer! Pappa skulle snart komma hem och laga mat men jag tror jag tar lite rester från den goda maten igår istället med min Vitamin Evreyday som jag inte har druckit än! ;)

En kort liten sammanfattning om Vitamin Everyday:


- Den är väldigt god ( GRÖNT ÄPPLE är min favorit, har inte provat någon fler. Fastna för den direkt ) .
- Den innehåller mycket vitaminer och är ett bra tillskott för dig som äter dåligt med frukt och grönt.
- Den går bra att dricka dricka för smakens skull !

Jag tycker den är god och bra, jag har fått starkare och framförallt längre naglar. Sen har jag fått håret att börja växa "bättre".
Jag rekomenderar den verkligen! Värd att testa till 100%.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Jag kommenterar gärna igen?

Din e-postadress: (det är endast jag som tar del av den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0